سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو در ابزار دقیق و متعلقات لوله کشی
بر اساس
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
10 / 10
از 1 کاربر

ابزار دقیق و متعلقات لوله کشی

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

ابزار دقیق و متعلقات لوله کشی شامل تمامی ابزارآلات حفاظتی و کنترلی می باشد، که در طراحی یک سیستم تاسیساتی اهمیت بسیار زیادی دارند ، و بدون آن ها عملا نمی توان کار لوله کشی صنعتی و خدماتی را انجام داد. این اقلام شامل انواع اقلام کنترلی، واشر و گسکت، پیچ و مهره گالوانیزه، متعلقات لوله کشی، نوار و پرایمر  می شود، که هر کدام از آن ها تنوع بسیار بالایی دارند و برای انجام کار خاصی در لوله کشی به کار می روند.  اقلام کنترلی همان طور که از نام آن ها پیداست برای کنترل فشار، ارتفاع مایعات، حرارت و دبی استفاده می شوند، و از مهمترین ابزار دقیق و متعلقات لوله کشی می باشند. پیچ ومهره های گالوانیزه با استفاده از فلنج لوله ها را به یکدیگر متصل می کنند، و یکی از روش های مطمئن اتصال می باشد.  واشر و گسکت یکی از پر استفاده ترین اقلام لوله کشی می باشد که فضاهای خالی بین فلنج ها رو پر می کنند، و لوله ها را با استفاده از آن آب بندی می کنند.

قیمت ابزار دقیق و متعلقات لوله کشی

قیمت ابزار دقیق و متعلقات لوله کشی با توجه به نوع ابزار مورد نظر، برند سازنده و کیفیت ساخت آن ها تعیین می شود. خمیر و کنف، چسب پلیکا و نوارو پرایمر از جمله متعلقات لوله کشی می باشند، که در اکثر جعبه های لواز ابزار وجود دارند، و بیشتر به منظور  آب بندی و عایق کردن لوله ها استفاده می شود.  الکترود یکی دیگر از انواع ابزار دقیق و متعلقلت لوله کشی می باشد که اغلب برای اتصالات جوشی و یا جوشکاری های سبک از آن استفاده     می شود.

 ساخت ایران، ام تی، پکنز، کلینگر، ساخت چیت، ویکا، آلتن و اعتماد از معتبرترین و پر فروش ترین برند های موجود در بازار می باشند، که با بالاترین کیفیت ابزار دقیق و متعلقات لوله کشی را تولید می کنند. برای خرید تمامی ابزار دقیق و متعلقات لوکشی و یا برخی از آن ها می توانید به مراکز معتبر عرضه کننده این محصولات مانند فروشگاه لوله و اتصالات صنعت پاپیپ مراجعه کرده، و به صورت آنلاین و با پایین ترین قیمت سفارشات خود را تهیه نمایید. ارسال مطمئن به سراسر کشور، قیمت مناسب و تضمین اصالت کالا از مهمترین امتیازاتی است، که این مرکز در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()