سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
بر اساس
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
10 / 10
از 1 کاربر

تجهیزات آتش نشانی

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

تجهیزات آتش نشانی | خرید و فروش انواع تجهیزات آتش نشانی

تجهیزات آتش نشانی و اطفاء حریق  را می توان در دسته های تجهیزات موجود در ساختمان ها مانند کپسول آتش نشانی، تجهیزاتی که در معابر شهری تعبیه شده اند و  تجهیزاتی که آتش نشانان به همراه خود به محل آتش سوزی می برند، قرار داد.  آتش نشانی یکی از مشاغل پر خطر می باشد،  که  با جان انسان ها سرو کار دارد، بنابراین کیفیت تجهیزات و ایمنی آن ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، و باید از  استانداردهای جهانی تبعیت کند.  از مهمترین اقلام و تجهیزات آتش نشانی می توان به شیر فلکه آتش نشانی، دنباله آتش نشانی، هیدرانت آتش نشانی، جعبه آتش نشانی، نازل آتش نشانی و شلنگ آتش نشانی اشاره کرد، که در هنگام اطفاء حریق استفاده می شوند.  هیدرانت از مهمترین تجهیزات اطفاء حریق می باشد، که توسط شهرداری در محله های مختلف قرار داده شده تا بوسیله آن بتوان مخزن اتوموبیل های آتش نشانی را به سرعت پر کرد و اتلاف وقت جلوگیری نمود.

پخش انواع تجهیزات آتش نشانی و تاسیساتی

شلنگ های آتش نشانی از بهترین متریال موجود ساخته می شوند که در برابر حرارت بسیار مقاوم هستند. جعبه آتش نشانی یکی دیکر از اقلام مهم و ضروری در تجهیزات آتش نشانی می باشد که تمامی اقلام  پر کاربرد اطفاء حریق مانند کپسول آتش نشانی و غیره را درون آن نگه داری می کنند. شرکت صنایع  آریا کوپلینگ از معتبر ترین تولیدکنندگان تجهیزات آتش نشانی با کیفیت در کشور می باشد، که تمامی تجهیزات خود را با بالا ترین درجه کیفی و هم تراز با استاندارد های جهانی تولید و به بازار های داخلی عرضه می کند. کیفیت بالا، قیمت مناسب و سهولت دسترسی  از مهمترین دلایل محبوبیت این برند معتبر در بین متقاضیان می باشد.

فروشگاه لوله و اتصالات صنعت پایپ از معتبرترین مراکز عرضه و پخش انواع تجهیزات آتش نشانی و تاسیساتی در کشور است، که سفارش مشتریان را در کوتاه ترین زمان ممکن آماده و  تحویل می دهد. قیمت مناسب، تضمین کیفیت کالا و ارسال مطمئن به سراسر کشور از دیگر ویژگی های این فروشگاه آن لاین می باشد.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()