سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
بر اساس
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
10 / 10
از 1 کاربر

اتصالات دنده ای سیاه

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

اتصالات دنده ای سیاه | خرید و فروش انواع اتصالات دنده ای سیاه

اتصالات دنده ای سیاه و اتصالات دنده ای گالوانیزه دو مورد از انواع اتصالات لوله های فلزی در سایزهای کوچک تا حدود 6 اینچ می باشند. این روش  از مرسوم ترین و قدیمی ترین روش های اتصال فلزات به صورت رزوه ای به یکدیگر است، که سابقه استفاده از آن در کشور ما به  حدود نیم قرن می رسد. اتصالات دنده ای سیاه توپی برزیل و اتصالات دنده ای مک چین از معتبرترین و پرفروش ترین برند های تولید کننده این نوع محصولات در جهان می باشند، که در ساخت و تولید انواع اتصالات دنده ای سیاه  خود  مطابق با استاندارد جهانی ASME B16.11 فعالیت می کنند. این نوع از اتصالات ترکیبی از آهن چکش خوار و کربن استیل می باشد، که  رزوه های آن هم بر اساس استاندارد NPT تراش خورده اند. اتصالات دنده ای سیاه هم مانند ساکت ولد از قدیمی ترین و کم هزینه ترین روش های اتصال در دنیا می باشد، که بیشترین کاربرد را در صنایع آبرسانی، کشاورزی و تهویه مطبوع ساختمان ها دارد.

 اتصالات دنده ای سیاه

خرید انواع اتصالات دنده ای سیاه

قیمت خرید انواع اتصالات دنده ای سیاه نسبت به نوع گالوانیزه در بازار های داخلی و جهانی مقرون به صرفه تر می باشد، که البته کیفیت آن هم به مراتب پایین تر می آید.  زانو 90 و 45 درجه، سه راهی تبدیلی، سه راهی مساوی، چپقی، مغزی، بوشن و غیره از جمله پر کاربردترین اتصالات دنده ای سیاه می باشند.

 اتصالات دنده ای سیاه

فروشگاه لوله و اتصالات صنعت پایپ از معتبر ترین مراکز عرضه کننده انواع اتصالات دنده ای سیاه، گالوانیزه، مانیسمان، بست، تجهیزات آتش نشانی و غیره می باشد، که انواع سفارشات مشتریان را به صورت حضوری و آنلاین با مناسب ترین قیمت انجام می دهد. از مهمترین مزایای خرید از این مرکز می توان به خرید غیر حضوری، ارسال به سراسر کشور و ضمانت اصالت کالا اشاره کرد، و این گونه توانسته سهم خود را از فروش و ارائه خدمات مختلف در بازار بسیار بالا ببرد.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()