سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
بر اساس
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
10 / 10
از 1 کاربر

اتصالات دنده ای گالوانیزه

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

اتصالات دنده ای گالوانیزه | خرید و فروش انواع اتصالات دنده ای گالوانیزه

اتصالات دنده ای گالوانیزه بیشترین کاربرد را در صنایع لوله کشی و آب و فاضلاب دارند، که اغلب برای لوله های کوچک تا سایز 6 اینچ به کار می رود. پوشش گالوانیزه حاصل ترکیب روی با آهن می باشد، که  توانسته جلوی خاصیت خوردگی و اکسید شدن انواع فلزات را تا حد بسیار زیادی بگیرد، قدمت استفاده از این نوع پوشش ها در صنایع تولیدی و خدماتی  فلزات در کشور ما به حدود 50 سال پیش باز می گردد. از انواع کاربرد های اتصالات دنده ای گالوانیزه در صنایع مختلف می توان به اتصال دهنده، تغیر دهنده مسیر حرکت لوله، انشعاب دهنده، مسدود کننده و غیره برای حرکت سیالات مایع و گاز  اشاره کرد. انواع اتصالات دنده ای گالوانیزه در سراسر دنیا منطبق با قوانین استاندارد جهانی IOS تولید و به بازار ها عرضه می شوند.

 اتصالات دنده ای گالوانیزه

خرید و فروش اتصالات دنده ای گالوانیزه 

خرید و فروش اتصالات دنده ای گالوانیزه بسته به نوع آلیاژ، کیفیت مواد اولیه، مقاومت مکانیکی آن ها و برند سازنده ی آن ها متغییر است. اتصالات گالوانیزه توپی برزیل، اتصالات گالوانیزه مک چین، اتصالات گالوانیزه جورج فیشر، و اتصالات گالوانیزه چینی از پر فروش ترین برند های  دنیا می باشد، که قیمت خدمات تمام شده در هر کدام از آن ها متفاوت می باشد.  این نوع از اتصالات را می توان در شمار قدیمی ترین و رایج ترین روش های اتصال لوله ها در صنایع آبیاری، کشاورزی، تهویه مطبوع ساختمان ها و غیره دانست، که همواره توانسته مشتریان بالقوه خود را حفظ نماید.

 اتصالات دنده ای گالوانیزه

  فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات صنعت پایپ  از مجهز ترین مراکز ارائه دهنده انواع  اتصالات دنده ای گالوانیزه در قالب های مغزی گالوانیزه، زانو 45،90 درجه گالوانیزه، چپقی گالوانیزه، مغزی گالوانیزه و غیره می باشد، که برای سفارش هر کدام از این محصولات می توانید به آدرس الکترونیک این مجموعه صنعتی مراجعه کرده، و سفارش خود را ثبت نمایید.  از مزایای خرید اتصالات دنده ای گالوانیزه از این مرکز می توان به قیمت مناسب، تضمین اصالت کالا، تحویل در کوتاه ترین زمان ممکن ، ضمن دریافت راهنمایی های لازم از کارشناسان این مرکز اشاره کرد.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()