سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
بر اساس
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
9 / 10
از 37 کاربر

فلنج دنده ای

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

فلنج دنده ای | خرید و فروش بهترین برندهای فلنج دنده ای در صنعت پایپ

فلنج دنده ای قطعه ای دایره ای شکل و رزوه ای می باشد، که با استفاده از پیچ و مهره به دیگر شیر آلات و متصل می شود، در واقع از این قطعه مسطح به عنوان یک واسطه برای اتصالات مختلف استفاده می شود. فلنج های دنده ای گالوانیزه و سیاه از انواع فلنج های رزوه ای می باشند، که هر کدام از آن ها بسته به برند سازنده ی خود از آلیاژهایی همچون فولاد، آهن و چدن تولید می شوند. از مهمترین مزایای استفاده از انواع فلنج دنده ای می توان به سهولت نصب و عدم نیاز به جوشکاری اشاره کرد، که اغلب از این نوع  فلنج ها در برای اتصالات در سایزهای کوچک استفاده می شود.

 فلنج دنده ای

فروش انواع فلنج دنده ای

فروش انواع فلنج دنده ای بسته به برند سازنده، کیفیت، ابعاد و ضخامت قطعه متفاوت می باشد. صنایع تولیدی بسیاری در کشور در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده اند، و محصولات خود را مطابق با استانداردهای روز دنیا و با مناسب ترین قیمت عرضه می کنند، که از مهمترین آن ها می توان به فلنج ساخت ایران و فلنج مشهد اشاره کرد. تاسیس این کارخانجات داخلی سبب پدید آمدن یک بازار رقابتی به نفع مشتریان شده است، که هر کدام از آن ها با بالابردن کیفیت و پایین نگه داشتن قیمت انواع فلنج دنده ای به دنبال بدست آوردن سهم بیشتری از فروش  محصولات می باشند.

فلنج دنده ای

اگر بخواهیم انواع فلنج ها را براساس سطوح بیرونی دسته بندی کنیم می توان به فلنج هایی با سطح ساده، سطح برجسته، نر و ماده، صفحه اتصال رینگی و صفحه دارای زبانه و شیار اشاره کرد، که از هرکدام از آن ها به منظور خاصی در صنایع مختلف استفاده می شود. برای سفارش و تهیه انواع فلنج دنده ای می توان به فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر این محصولات نظیر فروشگاه لوله و اتصالات صنعت پایپ کالا در تهران اشاره کرد، که امکان خرید آنلاین و حضوری را برای تمامی متقاضیان این محصولات فراهم کرده است.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()