سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
بر اساس
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
10 / 10
از 28 کاربر

لرزه گیر آکاردئونی

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

لرزه گیر آکاردئونی | خرید و فروش و پخش انواع لرزه گیر آکاردئونی

لرزه گیر آکاردئونی مانع ایجاد حرکت های ناخوسته بر اثر تغییرات دمایی سیال، لرزش های دستگاه هایی مانند پمپ و کمپرسور و یا حرکت های ناشی از عوامل خارجی از قبیل طوفان و زلزله می شود. می توان گفت تحمل حرارت و فشار بالا و جذب حرکت های زاویه ای، محوری و غیره  بدون کوچکترین تغییری در ساختار ظاهری لوله ها و اتصالات آن ها از مهمترین کاربرد های لرزه گیر آکاردئونی می باشد.  اتصالات آکاردئونی محوری، زاویه ای، جانبی، چند منظوره و چهار گوش یا مستطیل از جمله مهمترین اتصالات این لرزه گیر ها می باشد، و هر کدام از آن ها به منظور خاصی استفاده می شود.

فروش انواع لرزه گیر آکاردئونی

خرید و فروش انواع لرزه گیر آکاردئونی در فروشگاه لوله و اتصالات صنعت پایپ به صورت آنلاین و حضوری صورت می گیرد. از مهمترین مزایای خرید از این مرکز معتبر می توان به دسترسی ساده، خرید بی واسطه، تضمین کیفیت و قیمت مناسب آن اشاره کرد، که سبب شده این مرکز به  یکی از ممتاز ترین شعب نمایندگی شرکت ارتعاشات صنعتی ایران تبدیل شود.  سیستم های گرمایشی و تهویه مطبوع، نیروگاه های بخار، پالایشگاه های نفت و گاز، صنایع پتروشیمی، صنایع فولاد و سیمان، مبذل های حرارتی، اگزوز موتور های احتراقی و غیره از مهمترین متقاضیان خرید لرزه گیر آکاردئونی می باشند.

لرزه گیر آکاردئونی

از مهمترین مشخصه های فیزیکی لرزه گیر آکاردئونی می توان به سایز آن که از 3.4 تا 400 اینچ متغیر است اشاره کرد، این لرزه گیر ها قابلیت تحمل فشار کاری را تا 16 بار دارند. تمامی لرزه گیر های صنعتی آکاردئونی منطبق با استاندارد های جهانی EJMA، ASME  و EN 14917 تولید و عرضه می شوند و در صورت لزوم ممکن است تحت آزمون های کنترل کیفی گوناگون از قبیل تست رادیوگرافی، تست عمر خستگی، تست فشار هیدرولیک، تست آلتراسونیک و غیره قرار بگیرند. نحوه ی اتصال در انواع لرزه گیر آکاردئونی به سه طریق لرزه گیرهای آکاردئونی فلنجی، لرزه گیرهای آکاردئونی دنده ای و لرزه گیرهای آکاردئونی جوشی تقسیم می شوند، و متناسب با کاربرد و سایز مورد نظر در صنایع مختلف استفاده می شود.

پخش ارزه گیر آکاردئونی

لرزه گیر آکاردئونی از سری لرزه گیرهالیی است که در امتداد لوله های فلزی قرار می گیرد و فشارکاری از انبساط و انقباض لوله ها را مهار می کند، این نوع از لرزه گیرها در سه دسته کلی انواع لرزه گیر آکاردئونی فلنج دار، جوشی و دنده ای تقسیم منی شوند، که هر کدام از آن ها را با توجه به سایز و ابعاد لوله ها و نوع تاسیسات ساختمان به راحتی می توان انتخاب کرد. فلزات بیشترین واکنش را در مواجه شدن با حرارت از خود نشان می دهند، و در اصطلاح در فشارهای کاری بالا منبسط شده و در فشارهای پایین منقبض می شوند که اگر این تغییرات را به خوبی کنترل نکرد ممکن است سبب خرابی و آسیب رسیدن به سیستم تاسیسات و شکستگی    لوله ها شود، به همین دلیل است که استفاده از انواع لرزه گیر آکاردئونی در سیستم های فشارقوی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، و علاوه بر افزایش دوام سبستم لوله کشی سبب افزایش ایمنی سیستم نیز می شود.  قیمت لرزه گیر آکاردئونی ارتعاشات صنعتی ایران که در لیست برترین و بهترین لرزه گیرها قرار دارد، بسته به نوع، سایز و متریال مصرفی آن ها متفاوت است.

لرزه گیر آکاردئونی

خرید لرزه گیر آکاردئونی ارزان قیمت

استفاده از انواع لرزه گیر آکاردئونی در تمامی سیستم های تاسیسات و لوله کشی مانند پالایشگاه های نفت و گاز، صنایع فولاد، صنایع سیمان، مبدل های حرارتی، صنایع چوب و کاغذ، نیروگاه های بخار برای حفظ تاسیسات و پایداری این سیستم ها بسیار ضروری است. متقاضیان خرید لرزه گیر آکاردئونی ارزان قیمت و باکیفیت همراه با گارانتی اصالت کالا می توانند به شعب معتبر عرضه و فروش انواع تجهیزات پایپینگ از قبیل لرزه گیر پلاستیکی و آکاردئونی مراجعه کنند، و انواع لرزه گیر آکاردئونی را در تعداد دلخواه خریداری کنند.

فروش لرزه گیر آکاردئونی با مناسب ترین قیمت

فروشگاه لوله و اتصالات صنعت پایپ از معتبرترین و بزرگترین مراکز فروش لرزه گیر آکاردئونی ارزان قیمت و باکیفیت می باشد، که با مراجعه به سایت این مرکز می توان لیست قیمت انواع لرزه گیر آکاردئونی را در سایزها و کیفیت های مختلف مشاهده کرد، و در صورت تمایل اقدام به خرید این محصولات نمود.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()