سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
بر اساس
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
10 / 10
از 31 کاربر

لرزه گیر لاستیکی

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

لرزه گیر لاستیکی | خرید و فروش و پخش انواع لرزه گیر لاستیکی

دفع لرزش های ناشی از انواع ارتعاشات عمودی و افقی در انواع تاسیسات لوله کشی از اصلی ترین وظایف لرزه گیر ها می باشد. از لحاظ مشخصات فنی و کیفیت ساخت می توان لرزه گیر ها را در گرو های انواع لرزه گیر لاستیکی و آکاردئونی قرار داد مقاومت در برابر ارتعاش و لرزش، امکان نصب در محیط های نامساعد شیمیایی و خورنده، عدم انتقال جریان های الکترونیکی، انعطاف پذیری بالا، نصب ساده و وزن کم لرزه گیر لاستیکی سبب گسترش استفاده از این محصول در صنعت تاسیسات و پایپینگ شده است، قیمت این لرزه گیرها در مقایسه با لرزه گیر های آکاردئونی بسیار مقرون به صرفه تر است. لرزه گیر لاستیکی در رنگ های زرد، آبی، قرمز، آبی-قرمز و لرزه گیر های سفارشی تولید و عرضه می شوند که در نوع سفارش می توان هریک از  رنگ های سبز، خاکستری، قهوه ای و سفید را انتخاب کرد و سفارش داد.

خرید و فروش لرزه گیر لاستیکی با برند ارتعاشات صنعتی

خرید و فروش لرزه گیر لاستیکی با برند ارتعاشات صنعتی ایران که از سایز 4-1.1 تا 12 اینچ تولید می شوند، بیشترین محبوبیت را در بین متقاضیان خرید این محصولات دارند، که این اقلام  را    می توان بوسیله فلنج به لوله ها نصب کرد.  مقاومت کم در برابر  گرما و فشار های ناشی از  تغییرات دما را می توان از نقاط ضعف این محصول کاربردی در صنعت تاسیسات قرار داد، ولی در مجموع به علت قیمت مناسب و نصب ساده همچنان متقاضیان خود را حفظ کرده است.

لرزه گیر لاستیکی

سیستم های انتقال مواد اسیدی و سمی، سیستم های انتقال بخار و هوای فشرده، صنایع پتروشیمی، دریایی و بهداشتی از  مشتریان بالقوه خرید لرزه گیر لاستیکی باکیفیت می باشند، و  از این محصول در خطوط انتقال سیالات خود استفاده می کنند. فروشگاه آنلاین پایپ کالا از معتبرترین فروشگاه های عرضه کننده لوله و اتصالات تاسیساتی در برند ها و اقلام گوناگون می باشد، که با مناسب ترین قیمت انواع لرزه گیر لاستیکی  را به دست مخاطبان این محصول می رساند.

پخش لرزه گیر لاستیکی ارتعاشات صنعتی ایران

لرزه گیر لاستیکی همان طور که از نام آن پیداست دارای بدنه ای پلاستیکی و فلزی در رنگ های زرد، آبی، قرمز و آبی-قرمز تولید می شوند که هر کدام از آن ها قابلیت تحمل دما و فشار مشخصی دارند و در سیستم های مختلف پایپینگ خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. لرزه گیر های لاستیکی معمولا در مسیر پمپ ها، کمپرسورها و چیلرها که بیشترین میزان حرکت دورانی و رفت و برگشتی را دارند ، نصب می شود و تمامی لرزش هایی که حاصل حرکت های دورانی و رفت و برگشتی این قطعات می باشد را به خوبی مهار می کنند، تا مانع از شکستگی و نشتی لوله ها شوند و عمر آن ها را افزایش دهند. قیمت لرزه گیر لاستیکی هم با توجه به نوع لرزه گیر، قدرت تحمل فشار و ظرفیت گرمایی آن متفاوت است.

لرزه گیر لاستیکی

انواع لرزه گیر لاستیکی

انواع لرزه گیر لاستیکی را با توجه به ظرفیت گرمایی و قدرت تحمل فشار در دسته ها و رنگ های مختلفی طبقه بندی می کنند، برای مثال می توان به انواع لرزه گیرهای زرد و آبی اشاره کرد که هر دو قادرند دما را تا 60 در جه سانتی گراد و فشار سیالات را  به ترتیب  بین 10تا 16 اتمسفر مهار کنند، و در سیستم های مختلف پایپینگ کاربردهای بسیار وسیعی دارند. متقاضیان خرید انواع لرزه گیر لاستیکی در ابتدا باید به نوع سیستم تاسیساتی و فشار وارده بر آن توجه کنند، و در نهایت در میان انواع لرزه گیرهای لاستیکی مناسب ترین آن ها را انتخاب کنند.

فروش لرزه گیر لاستیکی ارزان

فروشگاه معتبر و آنلاین لوله و اتصالات صنعت پایپ از مجرب ترین و فعال ترین مراکز پخش و فروش لرزه گیر لاستیکی ارزان قیمت در رنگ ها و برندهای مختلف داخلی و خارجی به قیمت نمایندگی می باشد. متقاضیان خرید لرزه گیر لاستیکی در رنگ های متفاوت با مراجعه به سایت این مرکز و تکمیل فرایند خرید خود می توانند سفارشات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن از سراسر کشور همراه با گارانتی اصالت کالا تحویل بگیرند و مورد استفاده قرار دهند.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()