سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
بر اساس
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
10 / 10
از 1 کاربر

لوله سیاه درزدار

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

لوله سیاه درزدار | خرید و فروش انواع لوله سیاه درزدار در صنعت پایپ

لوله سیاه درزدار به وسیله نورد ورقه های فولادی ایجاد می شود، بدین شکل که ورقه های فلزی با ضخامت های مختلف را وارد دستگاه جوش یا نورد می کنند، و سپس محل اتصال یا درز فلزات را جوشکاری می کنند، و در پایان لوله ها را تست و برسی می کنند. این لوله ها ایده آل برای انتقال انواع سیلات در محیط های کم فشار، متوسط و پر فشار می باشند.بنابراین مراحل آماده سازی این نوع از لوله ها شامل برشکاری لوله ها در ضخامت و اندازه های دلخواه، تبدیل ورقه های فلزی به لوله، جوشکار محل اتصال یا درز لوله، براده برداری، صافکاری اولیه و تست و کنترل کیفیت لوله می شود. وزن کم، مقاومت و سختی بالا در برابر فشار و قیمت مناسب از مهمترین ویژگی های انواع لوله سیاه درز دار می باشد.

لوله سیاه درزدار

فروش انواع لوله سیاه درزدار

خرید و فروش انواع لوله سیاه درزدار در صنایع مختلف سبب تاسیس شرکت های بیشماری در این زمینه تولیدی و به وجود آمدن یک بازار رقابتی به نفع متقاضیان شده است.  فروشگاه آنلاین لوله و اتصالات صنعت پایپ یکی از برترین نمایندگی های کارگزار در صنعت تولید اتصالات جوشی در برند های مختلف داخلی مانند  سپاهان و سپنتا می باشد، که به صورت مجازی و یا تلفنی سفارشات مشتریان را ثبت کرده و در اولین زمان ممکن، بالاترین در جه کیفی و قیمت مناسب به دست متقاضیان می رساند.

لوله سیاه درزدار

از مهمترین مصارف انواع لوله سیاه درز دار می توان به صنایع پتروشیمی، انتقال مایعات، گاز رسانی، ساخت و ساز، معدن، کشتی سازی پروفیل و غیره اشاره کرد. انواع لوله ها اکنون از ورق های فولادی ساخته می شوند ولی در گذشته برای ساخت لوله ها از تحتال، شمش فولادی، شمشه و شمشال استفاده می کردند. این لوله های جوشی در دو نوع سبک و سنگین به بازار عرضه می شوند، و از هر کدام از آن ها برای اهداف خاصی استفاده می شود. قیمت لوله سیاه درزدار بر اساس برند سازنده، کیفیت تولید و متریال به کار رفته در آن تعیین می شود.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()