سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
بر اساس
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
10 / 10
از 1 کاربر

لوله و اتصالات پلی اتیلن پیچی

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

لوله و اتصالات پلی اتیلن پیچی | خرید و فروش انواع لوله و اتصالات پلی اتیلن پیچی

لوله و اتصالات پلی اتیلن پیچی یا رزوه ای نمونه ای دیگر از محصولات پلیمری است، که در سالهای اخیر به دلیل نصب ساده، قیمت مناسب و دوام بالا جایگزین لوله های فلزی شده است. ماندگاری این محصول پلیمری که بر پایه پلی اتلین ساخته می شود، در حدود 50 سال ماندگاری تخمین زده شده است، و قابل استفاده در کار های تاسیسات ساختمان مانند تهویه، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی ساختمان مانند چیلر و شوفاژخانه، لوله کشی آب های زیر زمینی، لوله کشی کارخانه های صنعتی برای انتقال مواد اسیدی، قلیایی و غیره می باشد.

قیمت لوله و اتصالات پلی اتیلن پیچی

قیمت لوله و اتصالات پلی اتیلن پیچی در مقایسه با مقاومت آن در برابر خوردگی ، زنگ زدگی و  بهداشت بالای آن بسیار مناسب است، و سهولت نصب و پیاده سازی آن سبب جایگزینی این محصول پلیمری مکانیکی به جای لوله های فلزی شده است.  اجزاء اصلی لوله و اتصالات پلی اتیلن پیچی یا مکانیکی شامل  بدنه، سرپیچ، اسپلیت، بوشینگ، اورینگ، پیچ و مهره و غیره می شود. فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات صنعت پایپ از معتبرترین مراکز عرضه کننده این محصولات می باشد، که با مراجعه به در گاه الکترونیکی آن می توانید با نازل ترین قیمت انواع لوله و اتصالات پلی اتیلن پیچی با کیفیت را در برند های معتبر پلی ران اتصال و پلی رود اتصال خریداری نمایید.

انعطاف پذیری، عایق صدای ناشی از ارتعاشات، مقاومت بالا در شرایط جوی نامساعد، نصب سریع و ساده، عدم رسوب املاح، جلبک و غیره از مهمترین مزایای استفاده از لوله و اتصالات پلی اتلین پیچی است، که هر روزه به متقاضیان خرید و استفاده از آن افزوده می شود. اتصالات پیچی نر و ماده، تبدیل پیچی، زانو پیچی، سه راهی مساوی و تبدیلی پیچی، کمر بند پیچی و مغزی در گروه لوله اتصالات پلی اتیلن پیچی قرار دارند، که به منظور کار با این لوله های پلیمری مورد استفاده قرار می گیرند. این اتصالات پیچی یا مکانیکی  عموما برای کار با لوله های نرم پلیمری به قطر  20 تا 125 میلیمتر به کار می رود.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()