سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
بر اساس
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
10 / 10
از 1 کاربر

لوله و اتصالات پوش فیت

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

لوله و اتصالات پوش فیت | خرید و فروش انواع لوله و اتصالات پوش فیت

لوله و اتصالات پوش فیت هم مانند دیگر محصولات پلیمری جایگزین مناسبی برای لوله های فاضلاب فلزی بودند. لوله های پوشفیت نسل بعدی لوله های فاضلاب بودند که پس از پلیکا تولید و عرضه شدند و به دلیل کیفیت، ماندگاری بالا و قیمت مناسب به سرعت مورد توجه صنایع تاسیسات ساختمانی و آب و فاضلاب شهری قرار گرفتند . انواع لوله و اتصالات پوش فیت به دلیل هزینه های نصب پایین، عدم نیاز به جوشکاری ، چسب و پرایمر برای طراحی سیستم های آب و فاضلاب ساختمان ها ایده آل هستند، و اکنون کمتر ساختمان نوسازی را می توان یافت که برای سیستم فاضلاب خود از اتصالات پوش فیت استفاده نکرده باشد.

فروش انواع لوله و اتصالات پوش فیت

فروش انواع لوله و اتصالات پوش فیت در فروشگاه لوله و اتصالات صنعت پایپ به دلیل عرضه مستقیم و بی واسطه این محصولات با پایین ترین قیمت صورت می گیرد.  با مراجعه به وب سایت این مرکز می توانید لیست انواع لوله و اتصالات پوش فیت را نظیر  سه راهی 45 درجه، تبدیل، سیفون یک تکه، عصایی پشت بام و غیره را مشاهده کرده و هر کدام از آن ها را به تعداد دلخواه خریداری نمایید، و تا مدت ها از بابت تاسیسات فاضلاب ساختمان خود خیالی آسوده داشته باشید.

 از عمده مزایای استفاده از انواع لوله و اتصالات پوش فیت می توان به وزن کم و عدم تحمیل بار اضافی به ساختمان، آب بندی پایدار و مطمئن به دلیل خواص فیزیکی و پلیمری آن حتی در صورت لرزش های کم، مقاومت در برابر ضربه و حرارت، قابلیت تحمل دما تا 90 درجه سانتی گراد و غیره اشاره کرد. سیستم انتقال فاضلاب نقشی بسیار مهم و کلیدی در ساختمان ها دارد، و در هنگام نصب و پیاده سازی آن باید تمامی مراحل اعم از شیب بندی، ارتفاع لوله ها و غیره به درستی انجام شوند، ناگفته نماند که باید از کیفیت ساخت و آبندی لوله ها نظیر اطمینان حاصل نمود،  به همین دلیل است، که روز به روز به خریداران لوله و اتصالات پوش فیت افزوده می شود.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()