سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
بر اساس
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
10 / 10
از 4 کاربر

واشر و گسکت

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

واشر و گسکت | خرید و فروش انواع واشر و گسکت

واشر و گسکت در صنایع مختلف به منظور جلوگیری از نشت مایعات استفاده می شود، این رینگ غیر قابل نفوذ در بین دو فلنج فلزی قرار می گیرد، و مانند یک آب بند تمام درزهای آن ها را پر می کند. انواع گسکت ها را براساس نوع تولید می توان در دسته های فلزی، نیمه فلزی و غیر فلزی تقسیم کرد، که از هر کدام از آن ها بسته به نوع فعالیت مورد نظر استفاده می شود. واشر و گسکت از جمله ابزار آلات صنعتی هستند، که اغلب در هنگام نصب، تعویض و یا تعمیر شیر آلات ساختمانی به چشم می خوردند، و فناوری ساخت و تولید آن در طول سال های متمادی تغییر چندانی نکرده است.

واشر و گسکت

قیمت واشر و گسکت در بازار های داخلی و جهانی بسته به برند سازنده، نوع آن ها و ابعاد فیزیکی قطعه تعیین می شود. واشر لاستیکی، واشر نسوز ساده، واشر نسوز سیمدار و گسکت اسپیرال وند از پرفروش ترین گسکت ها می باشند، که تمامی فضاهای میکروسکوپی را در بین فلنج ها پر کرده و مانع نشت سیالاتی مانند آب و گاز می شود. برند های ساخت ایران و کلینگر از معتبر ترین برند های تولید و عرضه این محصولات می باشند، که با کسب بالاترین میزان خرید و فروش واشر و گسکت در بازار های داخلی توانسته اند، بیشترین سهم را از آن خود نمایند.

واشر و گسکت

خرید انواع واشر و گسکت

در هنگام خرید و سفارش انواع واشر و گسکت باید عواملی نظیر  دما، فشار و میزان خورندگی سیالات، هزینه تمام شده، شرایط محیطی نصب و تعداد دفعات تعمیر و نگهداری را مد نظر قرار داد. واشر و کسکت را می توان بر اساس فناوری ساخت و شکل ظاهری آن در دسته های واشر ورقی، اسپیرال و واشر رینگی تقسیم بندی کرد، که هر کدام از آن ها منطبق با استاندارد های جهانی تولید و عرضه می شوند. فروشگاه لوله و اتصالات صنعت پایپ از معتبرترین و خوشنام ترین نمایندگی های عرضه لوله و اتصالات ساختمانی و صنعتی می باشد، که انواع سفارشات متقاضیان را در کوتاه ترین زمان ممکن و با پایین ترین قیمت به دست متقاضیان می رساند. 

نمایش همه
علاقه مندی ها ()