سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
بر اساس
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
10 / 10
از 1 کاربر

پیچ و مهره گالوانیزه

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

پیچ و مهره گالوانیزه | خرید و فروش انواع پیچ و مهره گالوانیزه

پیچ و مهره گالوانیزه که از ترکیب روی با آلیاژهایی نظیر فولاد و آهن به دست می آید، از مناسب ترین و  با دوام ترین پیچ و مهره ها در برابر فرایند اکسید شدن و خورندگی می باشد. این قطعات به عنوان اتصال دهنده و رابط در صنایع پایپینگ و پیچ و مهره مورد استفاده قرار می گیرند، و اغلب برای اتصال فلنج ها به یکدیگر کاربرد دارند.  انواع پیچ و مهره گالوانیزه با استفاده از گسکت و واشر به خوبی دو فلنج را به یکدیگر متصل کرده و مانع نشت انواع  سیالات و مایعات می شود. لرزه گیر ها، شیر آلات چدنی و ساختمانی، فلنج های جوشی، دستگاه هایی نظیر پمپ، مخزن و غیره تنها گوشه ای از کاربرد پیچ و مهره گالوانیزه می باشد.

پیچ و مهره گالوانیزه

فروش پیچ و مهره گالوانیزه

شعب نمایندگی فروش پیچ و مهره گالوانیزه از معتبر ترین مراکزی هستند که می توان از آن جا با کیفیت ترین پیچ و مهره ها را تهیه کرد، تضمین کیفیت کالا، قیمت مناسب و سهولت دسترسی از دیگر مزایای خرید از این مراکز می باشد.  عملیات گالوانیزه کردن پیچ و مهره ها شامل سه مرزحله اساسی عملیات آماده سازی سطحی، گالوانیزه کردن و بازررسی می باشد. پیچ، مهره و واشر گالوانیزه و پیچ و مهره تمام رزوه دو محصول پر فروش از انواع پیچ و مهره های گالوانیزه در صنایع مختلف می باشد، که در دو نوع خارجی و داخلی در بازار موجودند. این روز ها کار خانه های داخلی تولید پیچ و مهره گالوانیزه و دیگر اتصالات لوله ها تمامی تولیدات خود را مطابق با استاندارد های جهانی ، در بازار های داخلی عرضه می کنند، که از خوشنام ترین آن ها می توان به شرکت ساخت ایران اشاره کرد، قیمت مناسب، کیفیت بالا و سهولت دسترسی از دیگر عواملی است، که سبب محبوبیت این تولیدات در بین متقاضیان شده است.

پیچ و مهره گالوانیزه

فروشگاه لوله و اتصالات صنعت پایپ از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه های عرضه انواع پیچ و مهره گالوانیزه، فلنج جوشی، واشر و گسکت و غیره می باشد، که به صورت آنلاین و با بهترین قیمت انواع پیچ و مهره گالوانیزه را به دست خریداران می رساند.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()