سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
بر اساس
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
10 / 10
از 15 کاربر

اتصالات سیاه درزدار

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

اتصالات سیاه درزدار | خرید و فروش انواع اتصالات سیاه درزدار

اتصالات سیاه درزدار در زمره اتصالات جوشی مانند مانسیمان می باشند، که البته تفاوت هایی در مراحل ساخت و پیاده سازی آن ها وجود دارد. روش کار تولید در این  نوع از اتصالات جوشی متصل، با استفاده از قالب و یا درز جوش در بدنه می باشد، و شاید بتوان انواع اتصالات سیاه درزدار را به دلایل بسیار زیادی از جمله کیفیت بالا و قیمت مناسب از پر استفاده ترین و محبوب ترین روش های جوش فلزات مختلف قرار داد.

خرید و فروش  اتصالات سیاه درزدار در فروشگاه لوله و اتصالات صنعت پایپ

قیمت خرید و فروش  اتصالات سیاه درزدار در فروشگاه لوله و اتصالات صنعت پایپ در مقایسه با دیگر مراکز ارائه دهنده خدماتی از این قبیل بسیار مناسب است. در این فروشگاه معتبر و خوشنام تمامی مراحل انجام اتصالات سیاه درزدار با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا و برترین و مجرب ترین استادکار های کشور انجام می شود، و از این جهت توانسته در مدت زمان کوتاهی جایگاه ویژه ای را  در بین متقاضیان این نوع از خدمات به خود اختصاص دهد.

نوع آلیاژ، ضخامت ورق، برند سازنده، مقاومت مکانیکی اتصالات و درصد خلوص فولاد از اصلی ترین فاکتور های تعین قیمت اتصالات سیاه درزدار می باشد. همان طور که در ابتدا هم به آن اشاره شد، این قبیل از اتصالات نسبت به مانیسمان از قیمت بسیار پایین تری برخوردارند، که البته در کیفیت و تحمل فشار و دما هم این میزان به مراتب کمتر از نوع مانسیمان خواهد بود.

اتصالات سیاه درزدار

صنایع بسیار زیادی از قبیل آب و فاضلاب،و ساخت لوله های گاز، بخار و هوا  از اصلی ترین مخاطبان این نوع از اتصالات در دنیا می باشند، که بیشترین سهم از سفارش اتصالات سیاه درزدار را به خود اختصاص داده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از لیست قیمت و خدمات مورد نظر خود می توانید به صورت آنلاین و با مراجعه به در گاه اینترنتی فروشگاه های زیربط سفارش خود را ثبت نمایید و با کارشناسان این مراکز مشورت نمایید.

انواع اتصالات سیاه درزدار

اتصالات سیاه درزدار همان طور که از نام آن هم پیداست، از سری اتصالات فلزی هستند که خط جوش لبه ها را به راحتی می توان بر روی آن ها مشاهده نمود، این سری اتصالات مانیسمان نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، و در انواع فولاد، آهن و گالوانیزه تولید و عرضه می شوند که هر کدام از آن ها دارای مشخصات فیزیکی و فنی متفاوتی می باشند، و در مواردی خاص کاربرد دارند. در ساخت انواع اتصالات سیاه درزدار  در ابتدا ورقه های فلزی تحت فشار و حرارت بالا متناسب با استاندارد های آلیاژی و ابعادی ASTM و ASME B16.9 شکل می گیرند و به فروش می رسند. سیستم های آبرسانی، صنایع غذایی، دارویی، پتروشیمی، موتورخانه ها و  غیره از  این اتصاالت به منظور تکمیل روند لوله کشی و برای اتصال لوله ها به یکدیگر، انشعاب گرفتن از آن ها، مسدود کردن مسیر سیالات و غیره استفاده می شود. قیمت اتصالات سیاه درزدار بسته به کیفیت ساخت و خلوص آلیاژی که در ساخت آن به کار رفته است، تعیین می شود.

 اتصالات سیاه درزدار

عوامل موثر بر قیمت اتصالات سیاه درزدار

اتصالات سیاه درزدار مانند اتصالات مانیسمان در برابر ضربه و خوردگی مقاوم هستند، این نوع اتصالات دارای لبه هایی V شکل می باشند که در امتداد لوله ها قرار می گیرند و فضای ما بین آن ها با استفاده از آلیاژهای جوشکاری پر و آب بندی می شود، و در نهایت لبه های آن ها پخ زده می شود، از این نوع اتصالات در سیستم های فشار قوی نیز استفاده می شود.  توجه به مشخصه های فنی و سایز لوله ها از مهمترین نکاتی است که در هنگام خرید اتصالات سیاه درزدار باید مورد ارزیابی قرار بگیرند، این اتصالات جوشی را می توان در سایزهای 1.2 تا 16 اینچ مطابق با استاندارد های جهانی خریداری نمود.

نمایندگی معتبر لوله و اتصالات صنعت پایپ بستر فروش انواع اتصالات سیاه درزدار را با مناسب ترین قیمت و به صورت مجازی فراهم کرده است، و متقاضیان خرید این محصولات با ورود به سایت این مرکز می توانند سفارشات خود را در تعداد دلخواه ثبت نمایند تا در کوتاه ترین فاصله زمانی ممکن تحویل بگیرند.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()